8 april Min födelsedag =)

ja, idag är det min födelsedag! jag bara älskar att vakna till att dom sjunger för en, nu vaknade jag ju förstås av att min kudde ramlade ner i golvet och dragkedjan slog i golvet och gjorde nåt läskigt ljud men ändå :P jag fick två presenter på morgonen, en från min syrra (båda the ring filmerna, skräckisarna ) och en väska från mina föräldrar. resten av presenterna skulle sparas till kvällen. sen va skolan ungefär som vanligt, fast det va väldigt jobbigt när syon kom och prata eftersom jag inte kommit in i uppsala och jag och mina föräldrar måste fixa med överklagan och skit. som tur var fick jag sms från hulda lite senare vilket gjorde att jag blev glad igen :) sen var jag på stan med älskade pertty aka ptera. det var verkligen roligt när vi pröva en massa kläder, käka wienerbröd och shoppade loss. sen åkte vi hem till petra där vi åt glass och pratade lite. sen va det dags för mig att dra mig hemåt för min super middag, dvs hamburgare med bacon och ben&jerrys till efterrätt (amerikan som man är ^^) tack alla för en underbar födelsedag. skulle inte betyda nånting utan er

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Blev du inte glad för mina inlägg på både min blogg och bdb va??? :o nedå det är klart du blev glad, särskilt för bilden :)
Saknar dig prinsen av enköping

2008-04-09 @ 07:40:57
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Huldaa :D

hihi, va kul att du blev glad av mitt sms :) o Grattis igen i efterskott Johanna! KARMAR PÅ DEJ!

2008-04-19 @ 13:30:00
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0