Camp7 med upplandslaget

Nu i helgen har jag vart på läger i uppsala. det var ett läger med mycket fotboll, precis som det ska vara! :) Vi bodde på scandic-nord, vilket är ett stort framsteg från skolsalar med luftmadrass. Frösta träningen gick inte så bra (iaf enligt mig). Jag va sur och negativ och då funkar ju inte mycket. Sen på vilan fick jag ett underbart bra tips, att ställa mig i spegeln och bara le. Och guess what?! det funka :D när jag blev sådär sur över att inget funka å träningarna så försökte jag bara se mig själv där jag stod och flina och på nåt sätt så blev man inte lika sur. tusen tack för tipset, det räddade nog hela lägret. Sen på kvällen pratade jag med Peter, målvaktstränaren om min framtid och det var väldigt skönt och jag frågade honom om jag fick köpa glass och han sa ja :O Så jag och Mimmi gick till statoil och köpte glass, den nya magnum som heter nånting om maya mystic nåt sånt och den va sjuktgod! Efter det satt vi och pratade på rummet och sen komm Johanna (en annan målvakt på lägret) och vi satt och prata. Då ringde vi Forsen som är på Em-kval för flickor 17 (hon kommer typ bli bäst i hela värden) och insåg att scandic inte är så lyxigt i alla fall :P I stort sett var lägret superkul, mycket mat, fotboll och prat med alla härliga tjejer. hoppas bara man kommer med till cup-kommunal nu.

Ja, bättre helg är nog svårt att få(okej kanske om det skulle vara återträff för konfan så). Speciellt med en så trevlig rumskamrat och alla andra härliga människor som va där.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken härlig helg min prins har haft :)
Och om 17 dagar åker vi till TRANSTRAND och då kommer vi alla få en galet bra helg ;D
Puss på dig min Prins

2008-04-13 @ 15:32:14
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Petter H

Självklart är det säkert kul på fotboll men Transtrand :) Snart så.. Snart..

2008-04-13 @ 21:11:42
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: du o ja i landslaget jojjo :)

F O T B O L L

2008-04-16 @ 14:38:58
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: du o ja i landslaget jojjo :)

F O T B O L L

2008-04-16 @ 14:39:56
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0