familj

ibland så kommer jag på hur mycket jag äslkar min familj, sen vid andra tillfällen kan jag nästan glömma bort det. men nu skulle jag faktiskt vilja skriva nånting för min famlij för att jag älskar dom verkligen, och det är inte bara dom som jag är biologiskt släkt med jag menar med familj. det finns vissa stunder då man uppskatar sin familj mer än vanligt, tex som idag när vi skulle ha möte på fanna ip och vi stter där och typ ingen vågar säga något och min pappa sitter och försöker hålla i det hela. det kanske låter konstigt men då bara kände jag hur mycket jag uppskattar min pappa och allt han gör för mig. samma sak med min släkt, inte för att jag brukar bli irriterad på dom, det är mer bara att jag glömmer att dom finns och att dom är så himla underbara. jag var ju i USA på påsklovet för min gammelmormors begravning och fick träffa nätan hela släkten och det kan inte beskrivas med ord hur skönt det va. så det här är till hela min famlij, släkt och vänner: även om jag inte alltid visar det så älskar jag er, så grymt mycket.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bäjb, 1. Jag lovar att din släkt&familj älskar dig minst lika mycket :)
2. Jag älskar också dig massor! Min prins

2008-04-07 @ 17:10:05
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Petter H

Va snällt att ägna ett inlägg till din familj :)

Jag tycker om min familj också men vi är inte ofta tillsammans allihopa men när man är det känner man hur mycket man tycker om dem.

2008-04-07 @ 21:08:49
URL: http://PetterH.blogg.se
Postat av: Petter H

Va snällt att ägna ett inlägg till din familj :)

Jag tycker om min familj också men vi är inte ofta tillsammans allihopa men när man är det känner man hur mycket man tycker om dem.

2008-04-07 @ 21:08:56
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0