tisdag 1april 08

denna dag har varit väldigt bra faktiskt =) började på morgonen med ett alltid lika rolig msn konversation med mathilda. sen va det dags för skolan och det var väll inte det roligaste men med mimmi och petra bli ju skolan tusen gånger roligare. dessutom så hade vi  en lång rast som vi satt och diskuterade april skämt ( vilket var mycket roligt även om jag inte kom på nåt särsklit bra). senare på so:n så va vi på biblioteket och skulle låna böcker och jag (tro det eller ej) lånade en filosofi bok! inte till so:n förstås men den såg rolig. jag vet inte vad som flög i mig, en fågel kanske :P sen åt jag och petra årets första mjukglass (med karamell strössel, mums!) och det var mycket härligt att sitta där på torget i strålande solsken med härliga vänner :) sen va det ju utvecklingssamtal, vilket inte va så farligt med tanke på att mina betyg såg ganska bra ut :) det ända som oroar är om dom godtar mig som sökande i uppsala efter överklagandet. får hålla tummarna! om det bara kunde va likadant väder hela vecka kan det ju bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0