Upplandscup

idag spelade vi i upplandscupen och guess what? VI VANN!! så sjukt härligt! spelet var jättebra i början av första halvlek men sen tappade vi lite. vi behövde dock utnytja våran extra straff för att vinna, men ändå! dom hade åkt ut ur tvåa och vi ligger just nu i fyran så det var ju riktigt bra! vi kann bara vi vill! (om ni undrar om det där med straffen så är det så här att i upplandscupen så får man en extra straff om laget man möter ligger i en division högre än en själv). så här är ett kort på laget precis efter matchen ( det är jag med den gula tröjan ^^) image1

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Min Jojjo pojjo bus är så bäst och sexig *grr*
Fatta att hon och jag har delat säng i 3,5 vecka :D

2008-04-06 @ 11:06:04
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Emelie

johanna min lillasyrra XD
*stolt*

2008-04-06 @ 20:57:16
Postat av: caroline

johanna är den bästa målvakten! :o

2008-04-21 @ 15:39:00
URL: http://www.bloggis.se/carolinejohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0