WIHOOO!!!!

dagen började sådär, gick upp extra tidigt för en läsläsnings lektion som va inställd :/ inte sådär jätte roligt, sen fortsatte dagen med vanliga lektioner. musik där vi sjöng i stämmor och det ända jag kunde tänka på var transtrand och när vi sjöng välsignelsen (saknar grymt mycket!). Idag skulle också vårat so arbete om ett land (jag hade USA^^) vara inne så jag fick i hop det i sista sekund och kunde lämna in det. ja, dagen rullade på och så var det pizza till lunch (hahaha, läs förra inlägget ;)höhö) jag och petra rensade hela skolköket, okej kanske inte riktigt men nästan. sen började dagen bara böo sämre och sämre, jag vet inte varför men det bara blev så. MEN, sen kom beskedet som jag väntat så länge på som gjorde allt bra igen, dom tar emot mig som sökande för natur fotboll lag på celsius!!! :D så sjukt bra!!!!!! så nu sitter jag och bara njuter! :D omdu vill veta ungefär hu det känns att vara jag nu så lyssna på det här så kanske du förstår bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0