Jag e, jag e!

Nu har jag gått två hela veckor på gymnasiet, i uppsala. OCH det känns så otroligt BRA! tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga, och ja dom två senaste veckorna har bara försvunnit. vi hade gympa idag, vilket jag blev ganska nervös inför efter introduktions lektionen, men det var inte alls så farligt som jag hade trott!  det var hur roligt som helst! det var också första riktiga fotbollsträningen igår! jag borde inte bli så nervös varje gång lärarna berättar vad man ska klara av eller för en enkel diagnos, men det blir jag ju ändå. men hittils har det gått bra, har bara missat en lektion vilket egentligen inte var mitt fel (okej, kanske lite men det är svårt när ingen har koll på, dvs inte ens dom på rektorsexp., vad som ska hända). jag tror det kommer bli mycket plugg men man går ju natur så det får man väll förvänta sig.  jag börjar till och med att tycka matte är roligt! (kan inte tro att jag just skrev det där) jag är bara så himla glad! ja, för om man kan lyssna på jimmy jansson utan att bli irriterad så måste man nästan känna sig lika lycklig! =)


Kommentarer
Postat av: moamattsson

kul att du trivs :D celsius är naaaajs :D

2008-08-29 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0