TEJP

förra veckan var jag på ett läger i övik, Tejp. det är ett kristet läger där man får göra en massa spännande grejer. jag och Anna hade valt spåret active-äventyr. OCH DET VAR SÅ SJUKT HÄRLIGTROLIGTUNDERBARTBRA!! hela lägret var bara så otroligt. vi som hade äventyr fick testa på vattenskidor, backhoppning och downhill. jag hade aldrig testat något av dom förut, och alla grenar var en total succé! så otroligt roligt! sen fick man träffa nya spännande människor, något som alltid gör en glad. hoppas att jag tänker inte skriva så mycket mer, om ni vill veta mer om lägre så är det bara att fråga, jag svarar gärna. men då får ni vara beredda på att svaren kan bli långa ;)  en sista grej bara, det här var nog den bästa lovsången vi sjöng under hela lägret!


Kommentarer
Postat av: annie

Haha!

Asså du! Våran connection hjärtat, sitter kvar länge ;).

Puss påre!

2008-09-12 @ 13:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0