dom är här! :D

ja, idag har faktiskt varit en bra dag. mormor och morfar har kommit och det är verkligen jätteroligt! jag får ju träffa dom två gånger det här året istället för en! det känns också som att jag börjar komma tillbaka lite. inte så att allting är bra hel plötsligt, men på nåt sätt så känns det som om allting börjar bli lite lättare. självförtroendet börjar komma tillbaka, så istället för att känna mig som en bananfluga så kanske jag är mer som en vanlig fluga så det är ju bra. och varje steg jag tar känns inte som om jag måste anstränga mig till max. jag tror jag verkligen behöver det här sommarlovet och en förändring till hösten. det blir nog bra med en ny start i uppsala till hösten.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är värd att må bra min prins <3

2008-06-08 @ 10:41:18
URL: http://mattahari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0