shoppa är inte riktigt min grej,

ojoj, suck. att det ska vara så svårt att hitta något att ha på sig på skolavslutningen. men nu har jag ängtligen gjort det! nu har jag faktiskt hela tre klänningar hemma, det är inte illa. det började på fredagen då jag, mimmi och pertty gick på stan och kollade lite. sen komm mamma och vi kollade vidare men utan någon större lycka. då åkte vi till hälla i västerås istället. där hade vi lite mer tur, vi hittade en klänning som var bra och en som jag verkligen ville ha bara det att den fanns inte i min storlek. så då var det av till uppsala på lördan. där träffade jag karin och vi gick direkt till hm. och där fanns den i rätt storlek och allt! sen var det väldigt roligt att träffa karin. vi shoppade loss på där på hm, jag köpte ett par shorts, två linnen och klänningen. sen åkte jag hem och hade tråkigt.

idag är det match mot bälinge trollen också, och det msåte verklgien gå bra. åhh, jag är nervös. men, jag måste tänka positivt. önska mig lycka till, det lär behövas

Kommentarer
Postat av: p

Det kommer att gå jätte bra, det vet jag! Även fast du inte ser det här innan matchen så önskar jag dig lycka till iallafall :)

2008-06-01 @ 16:21:08
URL: http://pertty.blogg.se
Postat av: Mathilda

Grattis till inköpen hun´ :)
Jag har äntligen hittat en balklänning nu :D
Hoppas vi ses snart babe :D

2008-06-01 @ 17:57:17
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0