sista dagen

idag var det sista riktiga skoldagen. jag har fortfarande svårt att förstå att jag inte ska komma tillbaka till skolan där jag gått sedan jag var sex år. det börjde med engelskan som slutade med vatten krig, det var riktigt roligt förutom att vissa lärare blev griniga men vaddå? är det sista dagen så. sen hade vi språk, då var alla tillsammans och så skulle vi skriva en massa ord på alla olika språken. det var ganska tråkigt men det gick ändå ganska fort. sen fortsatte vissa med vatten krigandet, men inte jag då. sen hade vi sista gympalektionen. vi körde brännboll. tjejerna mot killarna. vi tjejer var ju inte dom bästa direkt, vi förlöra även om vi fick dubbla våran poäng. men men, det var roligt. sen var det lunch. och vi fick glass till efterätt, mmm. ja, så nu ikväll blir det sista gången jag äter i matsalen. det ska vara bal / vårfest. fortfarande lite fundersam över hur det kommer bli. men det blir säkert roligt.


Kommentarer
Postat av: p

vann inte vi? 74 mot 73? eller ;)

2008-06-09 @ 12:36:44
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0