sista måltiden (i korsängsskolans matsal)

ja, igår kväll var det dags då. bal. jag gjorde mig iordníng och gick ner till petra. där var hon och mimmi i full gång med att fixa till sig, och så fina dom var! sen gick vi till skolan och komm dit alldeles förtidigt. då stod vi och väntade ett tag och tänkte köra på att fint folk kommer alltid sent, men vi orkade inte så länge för torstein kom och så gick vi. först så serverades drinkar när alla stod utanför. sen var det middag och lite femkamp. jag tror att killarna van denn också (vi hade ju förlorat brännbollen också, ajaj inte så bra). en av dom roligaste händelserna på hela kvällen var när våra lärare skulle sjunga sången dom hade gjort till oss. dom hade använt melodin från en annan låt (kan inte komma på vad den heter just nu) och ändrat på texten så att den handlade om våran klass. ojj vad alla skrattade. sen var  det dom sista grenarna i femkampen, jag fick uppdraget att stoppa in så många godisar i munnen som möjligt utan att tugga eller svälja, och jag vann. hihi.efter det var det dags för den stora finalen, då perre, anders, morgan, örjan och sven dansade till backstreetboys. ojj vad man skrattade! sen var det våran tur att  dansa. det började upp på scenen men det gungade så mycket så vi fick lov att flytta på oss så vi stod på stadig mark istället. det var så himla roligt att dansa med alla till en massa gamla låtar som alla kunde sjunga med i. jag, mimmi och petra shakeade loss hela kvällen. jag märker nu att jag kommer nog sakna våran klass, även om det vart lite jobbigt ibland. 9lila, ja vad ska man säga.
på fjortis dagen under tema veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken härlig kväll du verkar haft! :)

Jag önskar att det hade spelats bra musik på vår bal också :P

Ha det bäst!! <3<3<3

2008-06-10 @ 14:52:23
URL: http://mattahari.blogg.se/
Postat av: p

Nu är det slut på gamla tider melodin vare, tror jag :P <3

2008-06-10 @ 16:21:00
URL: http://pertty.blogg.se/
Postat av: Mathilda

nu är det slut på gamla tider nu är det färdigt inom kort nu ska hela rasket rivas nu ska hela rasket bort för jag tar farväl tralalalalalala la nu är det slut på gamla tider nu ska 34:an i himlen in kanske var det den melodin då? :P

2008-06-10 @ 21:08:46
URL: http://mattahari.blogg.se/
Postat av: p

ja det var det (:

2008-06-30 @ 16:41:45
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0