konsert

ja, idag var det konsert igen. och det gick, ja inte så bra kan man ju säga. jag spelade fel på varenda låt jag var med på och var bara allmänt riktigt trött. en positiv sak dock. jag slog rekord på eriks mobil spel (Quadrapop). haha, i alla fall en grej jag är bra på här i världen. det som gör mig så nervös med att jag spelade fel är att stependie konserten är nästa onsdag och då kommer jag ju vara ännu mer nervös. tänk om jag bara spelar fel då också? nej, det ska jag inte. jag kan ju styckena utantill så det är bara att inte tänka för mycket (vilket visar sig vara väldigt svårt). men jag ska klara det, jag menar man har ju inte fått 500kr för ingenting liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0