Living for the weekend

ja, den här veckan har också varit jobbig. även om det blir lite bättre av att ha en massa underbara människor på besök i helgen. det blir nästan som om jag lever för helgen. jag intalar mig helatiden att nästa vecka ska bli bättre bara jag klarar mig till helgen, och jag går på det varje gång. sen blir nästa vecka nästan lika dålig om inte värre än den förra. vad gör man då om man är så less på allt? då huvudverken tar över och varje steg känns som om det vore det sista du kommer ta? då tröttheten blir så intensiv att du knappt kan sova. jag vet uppenbarligen inte eftersom det aldrig blir bättre. fast den här helgen måste det bli bättre, det är ju cup kommunal. det blir nog bra, iaf för självförtroendet. att få känna sig lite bra ibland brukar ju inte skada

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Johanna du Är bra, Väldigt bra.
Jag vill inte att du ska må såhär dåligt , men jag vet inte hur jag ska hjälpa dig :(
Jag älskar dig, glöm inte det

2008-05-22 @ 23:21:04
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Hulda

Lycka till på cup kommunal nu, är så glad för din skull att du har kommit med :D vi måste höras snart, och hoppas din trötthet försvinner snart. kom ihåg att det snart är sommar lov, det piggar upp :)

2008-05-24 @ 10:42:35
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0