Pyjamasparty

ja, efter en ganska jobbig vecka så var det skönt att det ängilgen var fredag. vi hade nämligen studiedag så det var en lugn dag. jag ägnade dock inte särsklit mycket tid till att studera, bara en timme ungefär. på eftermiddag/kväll så komm anna och så började vi fixa inför vårat pyjamasparty med konfa tjejorna. eller ja, det blev mest så att vi bakade för sedan skulle jag iväg på match. det gick riktigt bra faktistk, vi vann med 2-1 över skuttunge.

på lördagen var det destomer fixande. jag, mamma och anna åkte och hanldade och städade innan alla kom.  vi mötte hulda på stationen och körde lite sight-seeing i enköping (vilket inte tar lång tid kan jag lova). sen komm stockholmarna och sedan uppsala folket. det var så sjukt roligt att tänka att alla var hemma hos mig när jag stod och väntade på att ta emot folk från bussen. och det blev verkligen riktigt bra. vi pratade, kollade på kort från lägret, lagade mat , åt en massa onyttigheter, köpte godis och kollade på film. ojoj, om ni bara visste hur mycket det betydde att ni komm hem till mig, tusen tack.

ja, vad ska jag säga tjejer. you made my week. kärlek i oändlighet.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Tack för att vi fick komma!! Det va jätteroligt :D KÄRLEK till dig Johanna, hade chill lingonsill! :)
Puss

2008-05-18 @ 15:21:48
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Mathilda

Ååh Jojjo det var superskoj! Du måste verkligen tacka dina föräldrar för att alla vi fick komma :)
Jag älskar dig massor prins vet inte hur jag ska överleva ett år utan dig :'(

2008-05-18 @ 17:59:25
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0