GAHH!!!!

ja, nu behövde jag bara få skriva nåt. det är så här att jag ska på engelskan skirva ett brev till huvudpersonen i boken som jag läst (Slam av Nick Hornby) men det går inge bra. det känns bara så dumt att skriva ett brev till en person som inte ens finns! vad ska jag fråga om liksom? kommer ju ändå inte få något svar. åhh, är bara så frustrerad just nu. dessutom måste jag plugga lite svenska också. suck. tur att jag hade träning tidigare idag, annars hade jag nog inte klarat mig. det var så sjukt roligt att få köra inomhus! älska fotboll! aja, nu har jag fått säga det jag vill iaf. hoppas ni har det bra

ps. några bra låtar har fått värsta grejen för p3 asså :P

Kommentarer
Postat av: peeetra

välkommen tillbaka till blogg världen ;D

haha, jag förstår att det känns meningslöst att skriva ett brev och fråga grejer om man ändå inte kommer få svar på det.

ses på lovet va´? <3

2008-10-23 @ 22:01:41
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0