14april

idag när vi komm till skolan var det riktigt läskig stämning, alla visste ju vad som hade hänt med pontus. själv kände jag inte honom men det blir ändå så overkligt att någon som har gått på samma skola och bott på gatan berdivd bara upphör att existera. jag har inte vart upp til järnvägen än men ska nog dit. ja, vi behövde ju inte jobba dom två första lektionerna. ingen skulle nog kunnat jobb särsklit bra ändå. men dom hade ingen flagga på halvstång! det var riktigt dåligt, han hade ju faktiskt gått ut sommaren innan. R.I.P. även om jag inte kände dig och du troligtvis inte vetat vem jag är

Kommentarer
Postat av: Hulda

Vaa???!! :'( har en på din skola tagit självmord??
när, var, hur o varför?
usch.. allting händer ju på en gång nu. här i Mora blev ju en tjej i åttan mördad o sen Engla i Hedemora som en sexgalning tog hand om..:S
vila i frid i himelen alla tre

2008-04-16 @ 14:30:25
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Mathilda

Ja usch vad hemskt, det var typ en kille i min skola som dog för något år sen också,enligt rykten var det självmord men jag vet inte "/

2008-04-16 @ 16:27:56
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0