2 april

ja, idag har varit ganska jobbig på grund av huvudverk och extrem trötthet ( och ändå sitter jag här fast jag borde sova, hmm kan det ha nåt med saken att göra?) skolan va som vanligt, många lektioner osv. sen åt jag bombay curry som inte smakade curry, vilket va tur eftersom jag inte gillar det. sen var jag ute och jonglerade lite på baksidan det va jätte roligt men jag kan inte jonglera med min nya  trixboll. det får jag jobba på  ;) sen var det träning, och det var jätteroligt! och det kändes också riktigt bra. sen blev jag ju bara sämre och sämre ju längre träningen led men det gjorde inget det va kul ändå. nu måste jag skynda mig iväg och sova innan pappa kommer och undrar varför jag sitter och skriver här istället för att sova ^^

Kommentarer
Postat av: Mathilda

överaskning att johanna är trött ;) haha nej bäjb, men på återträffen ska du vara pigg och utvilad!!!
:D

2008-04-03 @ 20:39:29
Postat av: Johanna :)

haha, det tror vi på va? :P

2008-04-03 @ 21:39:01
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Mathilda

Haha well, du Ska vara pigg då ;)

2008-04-04 @ 19:39:12
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0