IKEA

ja, under dom senaste dagarna har jag skaffat mig viktiga kunskaper tills när det är dags att flytta hemifrån. jag har nämligen spenderat flera timmar med att gå runt på ikea i västerås och att tillsammans med min pappa sätta ihop min nya garderob. och jag måste faktiskt säga att det ser inte så tokigt ut! vi har lyckats få upp den och nu är det bara att sätta fast dörrarna kvar. så om du inte upptäkt det innan så kan jag säga att ikea är en riktigt smart uppfinning! bra och billiga möbler, goda köttbullar och mjukglass och så spelar dom bra bakgrundsmusik ( jag hörde att dom spelade shackles (prais you) i högtalaren).

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du glömde skriva att den första IKEA startades i Kungens Kurva där jag i princip bor :D
Första och största, så du måste komma hit nångång så får vi ta en runda ;)

2008-04-26 @ 17:53:12
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Hulda

Dessutom har IKEA väldigt många fina Hulda-prylar :)

2008-04-27 @ 12:28:13
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0