klassisk musik

jag har faktiskt kommit på att jag gillar klassisk musik, eller ja det visste jag ju lite innan men jag trodde liksom inte att jag skulle sitta och lyssna på klassisk musik istället för allt som finns på tex. youtube. så nu sitter jag här och är hur nervös som helst för imorn då jag ska spela upp klassisk musik. jag ska vara solist!(och nej jag skämtar inte!) Min kompis mimmi och jag ska spela tillsammans, jag på cello och hon på piano. hur gick det här till egentligen? suck, får hoppas att huvet blir bättre tillsimorn. men det ska ändå bli kul, även om risken för att jag spelar lite falskt och kanske till och med fel är hyfsat stor.

dessutom vill jag bara säga att jag har en underbar vänn som heter petra aka pertty som är finast och jag skulle inte byta våran vänskap mot någonting i hela världen! this is for you pertty ;) <3

Kommentarer
Postat av: petra

Åhh, Du är ju bara för gullig. Det var verkligen jätte snällt av dig att ringa och kolla hur jag mådde. Du är precis som en riktig vän ska vara. Jag älskar dig Johanna

2008-04-20 @ 20:56:45
URL: http://pertty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0