klen, klen, klen!

ja, dagen börjar med att man går upp tidigt (kvart i 7) för att gå på läxläsning och göra matteläxan. jag kan bara inte göra den hemma, det är nästan omöjligt. men när man väl är där så får man veta att den är inställd och man har kommit dit i onödan! suck, ja då fick man sitta där och försöka plugga ändå men det är ju inte samma sak för man blir inte lika koncentrerad. sen vardet musik där jag spelade trummor och lärde mig om not system (vliket jag redan kunde lite eftersom jag spelar ju cello). när den letionen va över var det nationellt prov i engelska, jag var ganska lugn innan eftersom det krävs typ att jag gör bort mig totalt för att jag ska sabba mitt betyg. tror du inte att när jag sitter där inte kommer på någonting att skriva om så tillslut skrev jag om hur stolt jag är över mig själv (haha, det var det värsta skämt jag hört på länge!). ja, skoldagen avslutades med lite basket (perre ruffade hela tiden ;O) och 888:an. jag som då inte har så bra kondition sprang förstås inte särskilt bra och inte hjälper det att man helatiden intalar sig att man är klen! fast det stämmer nog, men ändå! så det va jag idag, klen klen klen!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

MÄNNISKA! nu blir jag arg på dig, sluta se ner på dig själv på det där sättet!
Du är en jätte fin människa,som är väldigt smart och otroligt rolig även fast du vägrar inse det :P
Så sluta upp med dina dumheter om att du är klen eller dålig å blablabla!
Men jag Älskar dig ändå,och det får du ju verkligen inte glömma ;)

2008-04-16 @ 18:02:00
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Hulda dude :)

Du är ju kung på enelska så det gick säkert bra :)
haha, jag skulle skriva nån komentar på ett inlägg du skrivit, och så blev det bara FOTBOLL.. jag skulle också skriva att: snart är det återträff johanna!! :DDDD I can't wait, it'll be awesome :D

2008-04-16 @ 21:21:25
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0