jag blir så j*dra förbannad!

Okej, jag är inte den som blir arg bara sådär eller känner mig utsatt för fördommar.  Men, i tisdags på genrepet inför julkonserten hände något som fick mig att bli riktigt arg! Jag kom dit, direkt efter skolan med mina baggy-jeans, stora t-shirt och mössan på och tänkte inte så mycket på det, det var ju trotsallt bara genrepet. Efter att vi spelat igenom allt och innan vi ska gå så får jag höra, TVÅ GÅNGER!, du vet väll att du inte får ha mössan på konserten imorn? DET ÄR KLART JAG FATTAR ATT JAG INTE SKA HA MÖSSAN PÅ KONSERTEN! Tror dom att jag är helt pantad eller? Bara för att jag har den klädstil jag har betyder inte det att jag inte har någon hjärna eller "common sence". Jag blev bara så arg!

Då var det nästan värt det när jag kommer till kyrkan, med svarta fin-byxor, rött linne och en vit kofta (och ingen mössa), och se minen på en av de som sa till mig.

Kommentarer
Postat av: peeetra

fyfaaan asså... vad var det för pantskalle som sa så?? helt jävla störd måste "den" varit!!!



och jojjo, du var jätte fin och spelade as bra i onsdags :')

2008-12-18 @ 22:54:04
URL: http://pertty.blogg.se/
Postat av: Mitsukai

lol!! Jag har vant mig vid konstiga kommentarer dock. Som klassisk cellist med konstant cyberstil så blir det lite knepigt ibland. XD

2009-01-05 @ 20:04:29
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0