Sommarlov!

ja, nu har jag ängtligen jobbat mina 105 timmar så nu har jag också sommarlov! grymt skönt! Och jag märker nu också att jag inte skrivit något om em (jag skäms), så nu tänkte jag göra det. Börjar med sveriges instats, den var väll okej. Surt att förlora mot spanien men dom vann så det är väll okej, och förlusten mot ryssland är inget att snacka om. ryssland var bättre och det lag som imponerat mest på mig under hela turneringen. sen var turkiets matcher helt fantastiska att se, vilka vändningar. men tillslut tycker jag att det bästa laget vann, spanien och deras passningsspel är blend det bästa jag sett. jag såg tyvärr ingen match med holland förutom den dom förlorade så jag kan inte säga så mycket om dom. hela turneringen har varit rolig att se med mycket offensiv fotboll och snygga mål. det är sånt man vill se, fotboll när det är som bäst! 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag satt och såg sverige-ryssland i Italien, PINSAMT! Dagen efter kunde alla på hotellet engelska(innan var det tyska som gällde:P)

Synd dock att Italien åkte ur för det var riktigt kul att vara där när dom vunnit en match alla blev som vildar!!:D



Tyvär får jag inte åka te grönan med er :( Men hoppas vi ses snart ändå!

Puss på dig bästa prinsen <3<3

2008-07-02 @ 17:33:04
URL: http://mattahari.blogg.se/
Postat av: Hulda

Foootboll <3! Ramos o Puyol var dom bästa :D MEn Ronaldo spelade inte så bra :/ aja, ett otroligt bra EM ändå :D

O sen måste jag säga att det var skitkul att träffa dig på Grönan ´Johanna, vill träffa dig mer i sommar! Kramar å kärlek till dig <3

2008-07-07 @ 23:18:50
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0