5 maj

idag har vart en sådär dag. ont i huvet som vanligt. sen när jag skulle cykla till arbetsförmedlingen för intervjun om sommarjobb så ramla jag med cykeln,  det var axelremmen på väskan som fastnade i bakhjulet så cykeln tvärbromsa och jag flög typ över styret. som tur var klarade jag mig med lite skrubbsår. det var en jättesnäll man som såg vad som hände som stannade bilen och komm ut och frågade om det gick bra. det är tur att det finns sådana männsikor.

när jag väl komm ner till arbetsförmedlingen så fick jag bara en hög papper och så sa hon att jag skulle välja ett jobb. då valde jag tillslut ett jobb på enavallen där jag kommer plocka ogräs och sånt. fast det som gjorde att jag valde det jobbet var att man skulle få hjälpa till med globalcup, så jag hoppas på det bästa.

resten av dan gick åt till att bara göra det jag skulle i skolan och sakna transtrand och alla människor. det känns så fel att man inte vill vara hemma fast det är så fint nu när allt blivit grönt och fint. men jag vill bara tillbaka till fjällgården även om det var grått och tråkigt väder där. suck, men det finns ju inget man kan göra något åt. det går ju inte att bara rymma dit, så jag får väll försöka gå vidare.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vill se om bara jag håller med om denna visdoms. Texten fick ialalfall mig till tårar *Känslig som jag är* angelwing.blogg.se/?c=1209993024

2008-05-05 @ 15:27:41
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0