...

att det kan göra så ont att åka hem..
                                                                   
                                     
                                                                                                  att det gör så ont att inte bli sedd när man behöver det..
 
                               att man kan sakna något så jädra mycket..


                                                                  att man kan bli så glad av att sparka på en boll..



att man kan känna sig så älskad av att höra en annan människas hjärta...

   
                                                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Hulda

Jag älskar dig, och kommer alltid göra

2008-05-07 @ 18:44:37
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jojjo min älskling, jag älskar dig jätte mycket och kommer alltid att göra det, glöm inte det sen när jag är i USA och kontakten kanske inte blir så bra,men glöm Aldrig att jag älskar dig

2008-05-08 @ 16:41:30
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0