mamma och pappa

den här veckan har jag varit i uppsala två gånger, vilket har varit väldigt roligt. det började i måndags då jag åkte in för att gå på öppethus för kunskaps gymnasiet. det var väll bra, även om skolan inte var färdig bygd eller så. men det var roligt att för en gångs skull få spendera lite tid med min kära mor. det brukar inte bli så mycket tid som går till det, vilket är väldigt synd. men nu fick vi lite tid.

sen var jag tillbaka idag. jag tränade med bälinge-akademin och såg när umeå ik vann över bälinge. jag hade verkligen lust att bara skrika håll käften till alla småflickor som började tjuta så fort umeå ik gjorde nånting. då blev jag verkligen glad när bälinge reducerade, tänkte lite glatt för mig själv "in your face". haha, ja alla har vi väll våra lite skade glada sidor. det jag också fick tid med var att prata med pappa. det var också väldigt roligt. jag märker hur lite tid jag egentligen lägger ned på att vara med min familj. det blir bara så svårt när det är så mycket annat. så jag vill bara passa på att säga tack Gud för mina underbara föräldrar som gör så mycket för mig. hoppas att ni förstår att jag älskar er sjukt otroligt mycket. tack för att ni finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0