trött

nu sitter jag här och är jättetrött, borde gå och lägga mig snart. märker att det var ett tag sen jag skrev nåt, har inte riktigt haft tid. den har liksom bara försvunnit. och det är så mycket som jag skulle kunna skriva om men jag orkar inte tänka. det får bli nån annan gång. nu ska jag sattsa på att sova ordentligt, för det är så himla mycket bra saker som händer nu för tiden så jag vill ju inte missa någonting! att det kan vara så bra? kunde man inte trott som året har sett ut innan. en sista grej, en låt som jag bara tycker väldigt mycket om just nu. 

Kommentarer
Postat av: Jakob

Haha förlåt att jag skrev på spanska! Det betydde :"Ja, tycker du det är kul med spanska? Det är verkligen svårt, jag kantyp inte någonting. Jag hoppas att jag kan komma på nyårs camp "Livskraft" ( "lönsamhet" på spanska) ha det bra och kram för dig!"

Hoppas du får sova gott om du nu är så trött, godnatt!

2008-10-08 @ 21:46:57
URL: http://jakobohlssons.blogg.se/
Postat av: peeetra

Hoppas du fick vila ut ordentligt :)

Imorron är det DU&JAG som gäller ;D

det ska bli as kul!!!

2008-10-09 @ 15:32:28
URL: http://pertty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0