Fotboll är sjukt roligt!

Okej, tänkte skriva lite kort om den här veckan som gått. I måndags så hade jag min första specialidrottslektion (fotboll) som bestod av en massa info men jag blev fettpeppad på skolan av någon anledning. Så när jag kom hem och skulle iväg på träning var jag alldeles glad. Konstigt, men roligt! Tisdagen var något värre, trots att jag hade sovmorgon kändes dagen otroligt lång och seg, men det kan ju bero på att jag har bland annat 85min samhällskunskap. Gaaaanska lång lektion asså. Men på kvällen var det träning och det kändes riktigt bra! Jag fick också veta då att jag skulle få spela matchen nästa dag mot GUSK i upplandscupen. Då blev jag riktigt glad! Onsdagar är riktigt chill med mitt schema. Börjar med idrott, och det va skitroligt! SERIÖST! Sen gick jag mest omkring och väntade på att jag skulle få åka hem och spela matchen. Den började bra, vi tog ledningen med 1-0 efter 13min. Men sen i 34:e kvitterade dom men det kändes ändå bra i halvtid. Men sen tappade vi i andra halvlek tyvärr och matchen slutade 2-5 till GUSK. Tråkigt att det skulle bli så många mål, men det va roligt att spela. Torsdag gjorde jag inte så mycket, hade träning och det var roligt! Fredagen var lååång, slutar 16.35. Så dom tre sista lektionerna är man inte så pigg direkt. Men jag flummade mig igenom dom och sen åkte jag hem till Elin och åt melon, yum! Ja, det har varit min vecka. Nu i helgen ska jag spela två matcher. En idag mot Håbo med A-laget och en med U-laget på söndag mot Bålsta. Det känns bra.


Kommentarer
Postat av: petrapetra

du har ju blivit värsta bloggarn nu ju :O

2009-09-02 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0