Äventyr!

Igår var ett riktigt äventyr måste jag säga! När jag och käraste pertty sitter och kollar på lite gamla bilder på datorn så ringer min mobil, och jag tänker förstås att det är mina kära föräldrar, men icke! Det var ceat som ringde och frågad om jag ville följa med på trettioårsfest i eskilstuna, och jag sa ja! Det var riktigt kul! Först stannade vi hos en av plarsens och ceats gamla konfirmander och dom va jättetrevliga och snälla och lät mig vara med också. Sen åkte vi vidare till trettioårsfesten som egentligen var slut. Men det var kul och trevligt. Vi spelade kubb, fotboll och badade i poolen. Jag gjorde det bästa ryggplasket (och det gjorde ont!). Ja, sen åkte vi hem till mig och fikade så där vid tio tiden. En rolig och intressant dag. Man måste ju ta chansen till ett äventyr när den väl kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0