Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs!

Ojj, jag är verkligen skiiitdålig på att uppdatera denna blogg. men det gör väll inget för jag antar att jag inte har några läsare att tala om :P vad har hänt på senaste tiden då? Idag var jag ute och övningskörde och det var roligt! ÄNTLIGEN säger jag bara. fast egentligen skulle jag vart i London nu i helgen men vi kunde inte åka för att Emelie blev sjuk. tråkigt men vad ska man göra? det viktiga är att hon blir frisk. på höstlovet tog jag det bara lugnt och chillade. var i stockholm med fina vänner och halloweenfest på helgen. jag var utklädd till nörd, vilket inte innebär att jag gick som mig själv med fulare kläder än vanligt och glasögon. Under denna tid har jag återupptäckt fall out boy! grymt bra musik säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0