Sommaren 2010 mycket kortfattat

Ja, det var ett tag sen jag skrev här. Ett väldigt bra tag sen. Och det lär inte bli så mycket oftare, MEN! Nu tänkte jag skriva något. Lite som sommaren. Jag jobbade med att städa i ca 3 veckor. Själva jobbet var ju inte så jätteroligt men dom jag jobbade med va roliga så det va ändå kul. Jag lyckades även ta körkort! Riktigt skönt.

Sedan bar det av till Transtrand för att vara fadder på konfa-läger. Tänker inte skriva om allt vi gjorde för då skulle jag nog aldrig bli klar. Men det är verkligen fantastiskt att få se Gud in action där uppe. Det Han gör med alla och hur Han är med i allt som händer. Både det som är roligt och det som är jobbigt. Konfirmanderna är helt underbara och det va ett grymma ledare och faddrar. Och köket lagade god mat och skrattade så man kunde inte låta bli att bli helt lycklig. Nu när man är hemma saknar man verkligen alla och hade jag fått bestämma hade vi kunnat vara kvar där på gården några veckor till.

Men, nu är jag hemma. Skolan har börjat och det känns bra. Mycket bra faktiskt. Jag gillar rutinen och att få komma igång med träningar och allt igen. Det behövs. Jag gillar även linjen jag går. Kom på mig idag att jag va jätteglad över att få ha fysik och kemi. Haha, nördigt men det gör mig inget. Och jag njuter verkligen av att träna fotboll igen! Det är galet kul alltså! Njuter nästan av träningsvärken (okej, kanske inte men nästan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0