This is the air I breathe

Har märkt att jag verkligen suger på att uppdatera den här bloggen. Men nu har jag faktiskt något att skriva om!
Idag var jag på gudstjänst i Mikaelskyrkan i Uppsala. Det var så härligt! Jag har inte varit på gudstjänst på jättelänge och det kändes som om jag verkligen behövde det. Var faktiskt lite tveksam då jag satt på bussen på väg in. Kändes lite konstigt liksom. Men då det började och jag fick höra lovsången så kändes det bara så bra! För första gången på länge kändes det som om största delen av mitt fokus var på Gud. Och det är så härligt att få lovsjunga Honom tillsammans med andra! Det kändes nästan som om jag gått och hållt andan jättelänge och äntligen kunde andas igen! Tack Gud!

this is the air I breathe
this is the air I breathe
Your holy presence living in me

this is my daily bread
this is my daily bread
Your very word spoken to me

And I, I'm desperate for you
And I, I'm I'm lost without you

Lord I need you

Kommentarer
Postat av: UK

Jag har inte fattat att du skrev en blogg, MEN nu kommer jag att kolla den med jämna mellanru, kanske inte varje dag som med Annas, men nån gång i veckan i alla fall! bara så du vet, jag har just lyssnat på "breathe", fin låt. KRAM, UK

2010-04-24 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0