Stockholm i mitt hjärta, eller tvärtom

För tredje gången på en månad var jag i Stockholm. Fredagen var mycket fin med bio med fint folk och sedan sova hemma hos H. Underbart minst sagt.
Lördag morgon va det upp tidigt för att skriva 4 timmars prov. Suck. Kände bara oh no när jag såg hur många andra som stod och väntade utanför porten. Men jag klarade det, eller ja, jag överlevde och lämnade in ett prov iaf. Vad resultatet blir får vi se.
Jag gillar Stockholm. Det är fina hus, mycket som händer, hötorget och en massa affärer men framför allt fina människor! Jag förundras hela tiden över hur mycket jag älskar att få träffa människor man saknat.
Så när jag nu satt på tåget hem och beundrade de fantastiskt vackra höstträden och naturen kändes det som om jag lämnade en del av mitt hjärta och mig själv i den stora vackra staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0