Blixtar och dunder!

Okej, jag har aldrig sett blixtar som jag gjorde idag. Det var läskigt men samtidigt skitcoolt! Vi tränade inomhus ikväll. Det gick okej. Annars var det en obligatorisk samling i kapellet på skolan för att få lite info om olika organiserade grupper som finns på skolan. Jag ska gå med i en för kristna idrottare. Jag tror det är bra och att jag behöver det. Efter det var det brunch hos Mr. Pres. Dvs rektorn på skolan. Det var trevligt och de hade lotteri som man kunde vinna presentkort men jag vann inget.
Annars igår så fick jag hänga lite med min roommate Jen. Det va trevligt. Och det bästa är att hon också är kristen och vi ska försöka hitta en kyrka tillsammans. Det känns väldigt bra. Men hon är inte på rummet så mycket.
Jag har även tittat lite på en träningsmatch för skolan amerikanska fotbollslag. Det var roligt. Det är tre svenskar som spelar där som jag snackat lite med. De är trevliga och det är skönt att ha några man kan prata svenska med. Aja, nu måste jag sova för jag har träning i morgon bitti och sedan math placement test. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: pertts

lite uppdatering från amerikat tack!

2011-09-07 @ 00:22:10
Postat av: ulla-karin

nu är det ny månad, hur har du det? KRAAAAM

2011-09-07 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0