Pre season camp

Okej, då var det det här med försässong. Jag har sprungit som en tok hela sommaren, och det har verkligen hjälpt! Första morgonen på captain's run kom jag tvåa efter Paula och idag då vi hade löpartest på 2,5 miles så kom jag först! :O (paula var inte med.) Jag blir som tokig då jag sprungit, jag vill bara springa mer! Galet. Fotbollsträningarna är roliga och det är värsta seriöst också. Det gillar jag. Coachen är helt fantastisk på att fixa grejer. Jag har även fått flytta in i Nash, i ett nyrenoverat rum och på samma korridor som typ 7 andra tjejer i laget. Aaaasnice! Jag har även fått mitt schema och jag ska läsa algebra, två biologi kurser, en träningslära kurs, en skrivkurs i engelska och intro kurs i psykologi. Jag tror det kommer bli bra! Men det är fullt upp hela tiden! Och kroppen värker från träningar. Det är tre träningar per dag och det är inte lätt. Men igår kväll va vi och spelade minigolf. Det var roligt! Fast halvvägs igenom va jag så trött att jag höll på att somna på banan. Och i morse behövde jag kliva upp kvart i 6 eftersom det var löptestet och sedan fotbollsträning. Ja, finns et något mer att berätta? Vet inte. Tjejerna i laget är assköna men jag är inte van vid alla svordomar på engelska. Nästa grej på programmet är pool training. Det ska bli kul! :D

Kommentarer
Postat av: malin s

låter fantastiskt även om jag saknar dig här! ha det superduper bäst! kramar

2011-08-19 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0