Livet bakom två fönster

Nu har även jag glasögon. Roligt med alla positiva kommentarer! Roligaste måste nog vara min tränares, "Fan va vis ut du ser ut i de där brillorna!" var det första jag fick höra då jag kom till träningen i torsdags.
Vad ska jag säga? Livet rullar på. Men det är mycket, för mycket. Tappade min mobil i måndags, det var liksom droppen. Då jag kom hem så berättade jag allt för mamma och pappa. Mina föräldrar är fantastiska, varför kan jag inte förstå och se det oftare? Så den här veckan har gått uppåt. Alla problem är inte lösta och jag har långt ifrån allt på det torra, men nu känns det som om jag kommer kunna överleva till studenten. Det är en lättnad. Längtar efter framtiden. Att få se nya saker, lära mig mer och upptäcka livet liksom!
"life plays such silly games, inside of me", så sant så sant. Men idag är det lördag, match och sedan sthlm och PARTY! Tvivlar på om jag nånsing längtat så mycket efter en lördag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0