In you're atmopsphere

okej, så jag har varit rätt dålig på att uppdatera alla. Det kan bero på att det har varit fullt ös medvetslös med lektioner, fotboll, läxor och försöka ha ett någorlunda socialt liv.
Lektionerna är bra och intressanta, men jag är fortfarande ovan vid lektioner på engelska och det känns som att jag inte alltid hänger med lika bra som jag brukar. Men det vänder väl snart hoppas jag. Hade mitt första prov i fredags, det var bara alternativfrågor och man fick ha med sig en lapp med anteckningar på. Fick även panik för jag lyckades tappa bort mitt attendance card. Det är ett kort som lärarna ska skriva under så att man ser att man gått på alla sina lektioner. Om man inte lämnar in den i tid med alla underskrifter får man breakfast club. Det känner jag inte riktigt för, är trött som det är. Behöver inte gå upp halv 6 på morgonen för att träna innan lektionerna börjar. Nej tack! Men jag lyckades fixa ett nytt och få alla underskrifter! Woop woop!
Fotbollsmässigt har de gått sådär. Första matchen förlorade vi med 7-0 och sen har vi blivit bättre för varje match men vi förlorar fortfarande. Det känns rätt tungt. Blir så störd och arg och ja... Men idag är det en ny dag och en ny match.
Så, jag har det bra men det är mycket och svårt att hålla reda på allt. Letar fortfarande efter någon slags rutin. Men det kommer väl snar. Det va lite tufft där i början med jordbävning, orkan och allt. Men nu är det dags att dra vidare. Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: amanda

vi vill se biiiiilder!!!!!



Saknar dig!!



Kärlek!

2011-09-14 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0